Wednesday, November 19, 2008

Viser til forrige blogginnlegg + kommentar

6 comments:

Anonymous said...

Fra wikipedia:

Ordet banan brukes om plantens frukt, som egentlig er bær

Ja vel. Plantens FRUKT, som egentlig er bær ?
Det jeg har puslet meg frem til er at det er en frukt, men botanisk/teknisk sett regnes det som et bær. Kommer litt an på hvordan du ser det. Men det er jo ikke et bær da, det vet jo alle ;P

Men jeg antar du har rett på en slags måte.
Viktig debatt dette her!

... Men parsiman er likevel laget av mandler !!

pjuskepenn said...

Parsiman er ikke laget av mandler. Mandler er godt, parsiman ikke. Det smaker heller ikke av mandler. Den saken er ganske biff. Der er nok et eksempel på at verden virkelig vil bli lurt. Stygt å lure folk med mat altså.
Men den parsimansaken kan du bare gi opp på vennen. Så lenge vi er enig om bær. Dessuten, du liker ikke banan du heller, du burde støtte meg.






BTW I lose

Anonymous said...

Jeg liker ikke banan nei, men det er jo ikke et bær av den grunn !
Kan godt være at det teknisk sett regnes som det av en eller annen tåpelig grunn, men det forandrer ikke det faktum at alle vet forskjellen på frukt og bær, og banan er en frukt :)
In the real world, at least.

Anyways.. har ikke noen store forhåpninger om å overbevise deg om parsiman med det første nei, så jeg kan godt gi opp - FOR NOW. mohaha.


And I guess that means that I loose as well. Silly, silly game that is.

God natt Oda <3
Vi kan krangle mer i morgen.

pjuskepenn said...

Det må vi absolutt gjøre! Always a pleasure my dear! :)

Besides det er bare bra at vi bygger opp denne parsiman-krangelen vår, det er jo straks årets parsimantid, det er bare rett og rimelig at det virkelig tar av nå!

Vi krangles i morgen baby!

Anonymous said...

Hahaha skrev jeg "lose" med to o-er nå nettopp?? huff. Jeg er trøtt.

Men ja, sees imorgen og alt sånn -
skal slutte å spamme bloggen din nå :)

pjuskepenn said...

Ja, men den der er tricky, jeg tenker også med to o'er. Men jeg vet det er feil!

Det er greit at du spammer^^
Keep up the good work