Wednesday, November 12, 2008

And off we go to Stavanger!

Ser virkelig frem til en avveksling og bare slappe av. Se på ting og mennesker. Det blir supert!
Så blir det jo litt shopping også, og forhåpentligvis noen fine bilder! Kofferten er pikkpakket ferdig og jeg er ganske ferdig. Så nå ser jeg frem til å sosialisere meg med podden og tegneblokka på flyet.

Det blir knall kjekt å møte Amalie og Arild igjen. Det er over ett år siden jeg så noen av de. Så det blir flotte saker altså. De er så morsome, kan ikke la være å le når man er med dem altså.

Så da er jeg ikke hjemme før søndags kveld engang.

Nei, nå skal jeg ta meg en bolle og nyte livet!

Snart er det jo faktisk første Desember også! Da kan man drikke julebrus og se på julekalendere og åpne julekalendere! Gleder meg supermongomasse

No comments: