Sunday, November 9, 2008

Det kreative hjørnet.

Nå har jeg malt ferdig gave til min kjære lillebror. Det er en gipssparebøsse i form av en bjørn!
Det ble faktisk en fin liten bjørn i lillafarger, som senere skal få sånne plastøyne, slik at man kan riste på den og de beveger seg! På magen står det Lillebror Lars. Må vel putte på litt småpenger så den i det minste lager lyd.

Jeg må si jeg ble fornøyd med sluttresultatet! Kanskje litt kjipt å ikke få noe du kan riste og kaste i 1årsgave, men jeg gjør heldigvis opp for meg med julegaven da, for den er 100% barnevennlig, og 100% pappauvennlig.
Det er en sinnsyk bamse som danser og synger. Den er helt perfekt, fordi den vil gi lillebror glede, og den vil gjøre pappa gal. Ergo, det er nok tidenes julegave i den alderen. Jeg må innrømme at jeg hadde fryktelig lyst på den selv. Men hei, jeg begynner jo å nærme meg 18, så jeg burde vel innse at jeg er litt for stor for slike leker? Men de er jo så sinnsykt morsome. Jeg knakk sammen i latter og tårer da jeg så den på butikken.
Jeg tenkte: denne gaven kommer pappa virkelig til å hate altså. Det gjør meg glad, og det at lillebror liker den, det er jo bare et stort pluss for meg. Så det er virkelig en gave handlet med omsorg og kjærlighet, og med tanke på andre altså.






Det ferdige resultatet.
Nå kan han se også!