Tuesday, November 18, 2008

sovepus

Nå sitter jeg hjemme i godstolen, den svarte godstolen hvor jeg stortsett befinner meg når jeg sitter på nett hjemme. Pysjbuksen er på og på tv er ekstrem rengjøring(det gir meg god samvittighet). Ja, det føles bra. Jeg er utrolig trøtt, og denne skoledagen har nesten vært ugjennomkommelig, lang og treig.
Dagens intervju med Ingvil Wartiainen gikk bra, tiltross for at jeg sa navnet hennes feil noen ganger, men klarte å ro meg i land. Ellers har jeg bare mikset lyd, og når man gjør det på et foredrag, så kan du nesten ikke kjede deg mer. Uansett hvor interessant foredraget er så sovner man. Det er som om en forbannelse legger seg over lokalet og tvinger deg inn i et fargerikt drømmeland. Under det siste foredraget var det heldigvis en pause så jeg fikk i meg litt kakao. Uten den er det ikke godt å si hva som kunne skjedd.

Nå vil jeg bare sove, vifte med tærne og lage knurrelyden min.
Store hettegensere erlik kjærleik.

No comments: