Thursday, April 22, 2010

Jepp, da var det offisielt. Det er slutt på flaskeøl i Alta en tid fremover. Jeg kunne ikke vært mer care face.

Det plager meg ikke, det ville bare blitt mye knust glass over alt siden russen ville herja rundt med de flaskene, og jeg drikker bare boksøl uansett, så kan ikke si jeg føler meg rammet av denne hendelsen.

Bare snapple and crack og cola holder seg på glassflaske så er jeg happy. That's right.


I morgen stikker jeg til Tryvann. Blir godt med et avbrekk. Nå er avisa inne og alt. Irriterende nok kan jeg ikke glede meg ordentlig over den fordi den gikk i trykken med unødvendige slurvefeil som oppsto da ei skulle lese koruktur og rette alt. Jaja. Sånn kan det gikk. Jeg får vel bare bite det i meg at overskriftene i brødtekstene med mitt navn ikke lenger er "bold" og flyter inn med resten. Mjau mjau.


However Tryvann med Maila og Marlene blir heftig. Det blir forøverig neste uke også, men ikke på den gode måten. Førstnevnte blir forhåpentligvis heftig på den gode måten. Satser på bra vær og på at Island har skrudd av vulkanen sin.

over og ut.

No comments: