Saturday, April 17, 2010

Hei, jeg heter Oda og er en råner.

Jeg kjører hemningsløst rundt mens jeg dunker musikk. Dunk dunk dunk. Jeg kjøpte meg nemlig et anlegg for en stund siden, som jeg er veldig fornøyd med. Der skiller jeg meg litt fra andre rånere, mens noen kun kjøper inn en insane bass, så har jeg kjørt på med fullt anlegg slik at jeg faktisk kan høre gitar, vokal og andre instrumenter også. Bass, høgtalere i hattehylla, høtalere i dørene forran + ekstra diskant og en helt kurrant cd-spiller. Men ja, selvfølgelig har jeg en ganske god bass også, så alt rister, og jeg har alltid følelsen av at bilen hopper opp og ned i takt med bassen i så stor grad at man kan se det fra utsiden når jeg kjører.


Rånebiler drar selvfølgelig mye smårips i passelig alder, noe som er målet til alle rånere.
Det er likevel alltid lurt å ha noen ekstra kontantkort i hanskerommet om det skulle være dårlig napp en dag/kveld. Nå som sola har titta fram og veiene er bare er det jo en fin tid for rånings. Det er egentlig nå jeg liker det best, selv om det er lettest å overtale smårips til fots en kald januardag i 30 minus.


Nuvel, i dag rånet jeg rundt i bilen min, det er sol ute, da er det ekstra godt å råne rundt, jeg endte opp på Narvesen i Bossekop hvor jeg spiste årets første softis i kjeks&beger med skje og tunge. Det var digg. Så jeg satt ute og slikket sol og is. Men nå er jeg mongosulten, for jeg har ikke spist siden 18 i går kveld.
Så det begynner å bli på tide med næring i fast form!

Ingen smårips i dag, men jeg overlever.


mjau mjau

1 comment:

Anonymous said...

jævla drittunge. jeg kunne vært med deg