Thursday, April 1, 2010

Jeg bare sier det, hva i alle dager skal man med spenst når man har gode 1,5 m snø på trappa?!
I dag har jeg måkket og måkket og måkket, og det føles godt. Jeg må si at jeg virkelig liker å måkke snø. Man får nok av tid til å tenke og man får brukt kroppen samtidig. Men det aller beste med å måkke snø er kanskje å komme inn etterpå. Ja. Eller bare å sitte på trappa i en god stol og nyte mesterverket sitt.

Resten av dagen har gått til å danse, synge og spille gitar, forså å lære mamma med skype.
Victory for sistnevnte, hun er kjempeflink!

For noen uker siden hadde jeg og Einar jentekveld her hjemme hos meg! Det ble veldig vellykket vil jeg påstå, og Einar sa at det var slettes ikke verst å være jente.
Nå skal jeg fikse meg og bli gutt, fordi jeg skal nå på guttekveld hos Einar! Jeg gleder meg veldig, og er utrolig spent. Lurer på hvordan det er på guttekvelder! Ser virkelig fram til å avsløre noen av det motsatte kjønn's mysterier. Han har nok stelt til noe bra. Har hørt rykter om at klespoker er noe som ofte foregår på guttekvelder.. I dag skal dette ryktet bekreftes eller avkreftes. Spennende blir det uansett!
Einar er en digg fyr. Da blir det en digg kveld!


Jeg vil også meddele at et av de fineste ordene i verden er: Daffodil

Fortsatt god påske til alle dere der ute!

No comments: