Friday, May 7, 2010

ja

For tiden er jeg alene hjemme, og fy faeeeeeen det er godt! Frue min hatt altså. Det eneste som er litt kjipt er at jeg må være kreativ på kjøkkenet, ikke det, jeg liker å lage mat, men nå er det jo bare til meg da. I dag blir det marinerte grillskiver i en spontan marinade, ris og salat. Jeg gleder meg i allefall!

Hvis jeg virkelig får det for meg, så skal jeg ta å samle vennene mine som jeg tror jeg har, til en aldri så liten sammenkomst, hvor det blir mat og prat og kos! Det hadde ikke vært dumt. Men det er vanskelig å organisere noe som helst nå som man er russ. Så vi chiller den litt.

Jeg har forøverig plukket meg ut to par nye briller i dag, tenkte det var på tide å oppdatere på den fronten, siden mine er fra forrige årtusen nesten. Tror de er fra ungdomsskolen i allefall! Så nå er det bare synstest som gjelder også er det nye briller!

Men dagen er altfor ung, og jeg er altfor trøtt, så jeg skal hive meg i maling og soving før Tribute Nights braker løs!

2 comments:

Unknown said...

Kan hjelpe deg å lage mat til samenkomst i neste uke når jeg kommer oppover :) Klem fra storesøster

Anonymous said...

You could entertain me any day!
-Tu fan