Sunday, April 4, 2010

Toilet Phun Time

I går befant jeg meg på en fest med tidenes festeligste klosett. vanskelig å forklare, men jeg skal prøve slik at dere får følelsen av dette klosettet. Toppen der man trekker ned var tydeligvis ødelagt, men jeg liker å tenke på det som et nytt og framtidig design. Uansett, der hvor man trykker for å skyller ned var det masse vann, og noen merkelige greier. Det var en liten vitenskap å finne ut hvordan man skulle bli kvitt sitt fornødende. Men som de fleste vet er det mange veier til Rom. Den veien som funka best for meg da var rett og slett bare å dra i en blå duppeditt som var plassert omtrent der hvor den skulle være, heldigvis var denne over vannet da. Men når man gjorde dette så ble hele klosettet fontenepreget. Veldig fascinerende. Jeg måtte alltid trekke ned noen ganger ekstra bare fordi det var gøy! Minuset var, og jeg synes faktisk den ansvarlige for festen burde tenkt på dette, det var at det skulle vært fisker oppi der også. Da hadde det blitt ultimat.

No comments: