Tuesday, April 6, 2010

Det er supert med vinter, og jeg liker at vi har denne årstiden, men nå trenger jeg sommer. Kjenner virkelig trangen etter å gå i lette klær og tusle barbent ute med gress under føttene.
I dag ble jeg faktisk helt offisielt superklar for sommeren og alt som måtte følge med den! Min nye bikini ankom nemlig i posten og den satt som den skulle. Så nå har jeg en awesome bikini, men mangler varme, en fin strand og turkist hav så langt jeg kan se.
Det er jo litt teit, jeg håper derfor at sommeren kommer fort som faen, eller at en hunk skal komme slentrende forbi og spandere en tur til varmere strøk. Ettersom begge disse mulighetene ligger veldig lavt på  "mirakler som går i oppfyllelse-skalaen" så er jeg glad jeg har en livlig fantasi og en god varmeovn, så da er det vel bare å drømme i vei.

MjauMjau, sommer sommer sommer. Virkelig spent på den. Sist sommer var helt fantastisk med masse bading, sol, venner, festival, jobb og alt som burde være med. Denne sommeren blir kanskje helt annerledes. Alt etter sommeren blir helt annerledes. Jeg venter i spenning og forholder meg tålmodig. Vil ikke stresse, vil bare nyte.

3 comments:

Anonymous said...

Ble nesten en Ed Hardy bikini på deg, men jeg var så usikker på de spanske str. Om de er mindre enn i Norge. Så det ble med tanken :) Og det var deilig med sol og sommer :D Klem fra søster

pjuskepenn said...

jaja;D greit å safe av og til!

var det gøy der borte?
Tipper det var godt med sol, varme og bading! Jeg unner dere det virkelig

Unknown said...

Va flott, neste gang blir du med :)