Saturday, June 26, 2010

Familiebiler

Må si jeg ikke synes noe om at gutter i min egen alder og  bare noen få år over, har begynt å se på- og kjøpe familiebiler.


Det er turn-off indeed.
Ikke bare er de skremmende fordi jeg har giftemålsskrekk, men de er jo jævla stygge, og omtrent uansett hvilket bilmerke du går etter, så ser jo bilene helt klin like ut. Sukk sukk sukk

Egentlig burde det jo være et godt tegn. Dette er gutter som sender ut trygghetsvibber som sier : hei, jeg vil være trofast, gifte meg, få meg familie og hund.
Men her kan det jo være skjulte budskap. Det kan jo for all del være gutter som sier det motsatte med denne symbolske bilen, som f.eks: hei jeg har familiebil, jeg later som jeg er en stabil og trygg person, men jeg vil bare pule deg. Om du skulle bli gravid, så får du faen ikke ha ungen i denne bilen, for her er den praktiske mekanismen ment for festing, anlegg, musikkutstyr og annet gøy.

Nei..Gutter/unge menn i slike biler..Er mistenkelige. Har virkelig ingen planer om å slå meg til ro med det første altså. Greit med stabile kjærester og gutter man vet hvor man har, men når familiebilen kommer inn i bilde, da altså, får jeg litt kalde føtter altså.

vibber familiebiler  med unge sjåfører sender ut er:
Hei, jeg er kjedelig og jeg har avskrevet meg ungdomstiden i altfor tidlig alder.

Nå er jeg jo da virkelig fullt klar over at disse bilene er jævelig praktiske, som regel ikke dyre når de er kjøpt brukt. Noen kjører de fordi dette er bilen til foreldrene. Man kan jo bo i disse bilene and so on. Sikkert mye gode argumenter for de også. Og disse guttene som kjører disse bilene i ung alder vil nok tiltrekke seg modne og erfarne, godtvoksne kvinner. De blir nok overlykkelige. Men kommer det da en hingst på deres egen alder i en råfin Aston Martin, så kan familiebilen bare bli tatt bak loven for rask avliving.

Men sorry. Stygge, kjedelige biler, og symbolikken er turn-off i den alderen og livssituasjonen jeg befinner meg i.

Fikk også høre at jeg var for hard mot familiebiler, og at der finnes fine biler som f.eks Audi A5!
min kommentar til dette: Oh hell yeah. javisst finnes de. og Audi A5 er en jævla hot familiebil. Men hvor mange unge, hotte og velproposjonerte fyrer kjører rundt i disse? De koster flesk. Og er du ung, hot, velproposjonert og har en feit lommebok, så kjøper du vel neppe en familiebil uansett om den er like fin som den nevnte audien.
men hei, skulle det skje at han kommer i den bilen, så sier jeg -jatakk!-

No comments: