Tuesday, June 8, 2010

jajaja

Se det. Slik jeg delvis fryktet og håpet kom jeg ikke opp i eksamen i dag. I dag var det trekning for norsk, det faget jeg er tryggest på på skolen. Men jeg og resten av halvparten som ikke ble trukket ut i dag, må vente til 16 Juni. Da er det alle godfagene igjen. Naturfag, Matte og Historie. Skal bli spennende å se hva som skjer da. I store og det hele er jeg relativt likegyldig til hva jeg kommer opp i, for jeg vil jo ikke komme opp i noe som helst, så det spiller ikke så stor rolle. Men det skal sies, hadde norsk vært et trekkfag den 16, så hadde 3/4 fag vært helt ok å komme opp i, da hadde statestikken holdt seg på min side. Men hvem vet, slikt bruker jo å slå feil når karma er gretten.


Men nå skal jeg bare nyte dagen, så får vi se hva de neste dagene har å by på, så håper jeg på å avslutte VGS med god samvittighet!

No comments: