Friday, June 18, 2010

jeg hater....

...Eksamener. Det er ren fakta at det er naturens avføringsmiddel.
Det er for sure tull tull tull.ball.
tullball
balltull
ball.
balle. det suger rett og slett balle. *tenker seg rundt*mange baller.



Ja. jeg er da herved ferdig med Videregående skole! En av de såkalt store milepælene her i livet. Jeg håper virkelig det er viktigere milepæler å oppnå, som jeg vil få mer ut av. Noen som ikke slutter med Naturfageksamen.

Nuvel. Sensoren spurte om masse. Hjernen min ble en bløt masse... Væske.. Formellform (l) = alt ble kaos.


Nå må jeg bare vente en evighet på karakter. Skal vente sammen med Leonard Cohen, Tom Waits og 2Many DJ's. 

2 comments:

Anonymous said...

Hjernen består av 80% vann...
-Tu fan

pjuskepenn said...

forklarer at de resterende 20% så lett valgte å joine væskeformen.