Thursday, January 8, 2009


Yes, da var ferien over. Skolen er i gang igjen. Jeg kunne egentlig tenkt meg å feriere en uke til. Men så har denne uken gått overraskende fort, og nå er det straks helg igjen! Det ser jeg virkelig virkelig frem til. Da blir det forhåpentligvis soving og tegning. Ja..så må julen kastes ut av hus. Vi har vært litt treige med det. Men nå er det sannelig på tide. Juletreet henger med nebbet og ser riktig trist ut.

Nå er det litt under en måned til jeg har bursdag, så nå skal det øvelsekjøres. Teorien er i boks, så nå håper vi på oppkjøring på selve dagen! wiihi

2 comments:

Anonymous said...

Whaat, no credit to the photographer of this wonderful picture? :O

Kunne ikke vært mer enig med deg i at det er godt det snart er helg, men denne uka har faen ikke gått fort..! Den har gått som en snegle sittende fast i lønnesirup. Men nå er den over, wohoo :)

Krysser fingrene for oppkjøringen din, tross alt kan jo liv og helse være på spill for meg hvis denne kulda skal fortsette, og jeg må fortsette å gå...

Anonymous said...

Awww søtt bilde av deg Oda:)