Monday, January 19, 2009

Båthavna

Jeg kan bare si at når man har danset til irsk folkemusikk i stillettheler og enda klarer å gå etterpå...Da kan man gjøre hva som helst. Hva som helst.

Jeg er sikker på at jeg har forstrekt alt som forstrekkes kan av sener og ledd i de stakkars bena mine etter denne helgen! Men det var helt klart verdt det, og jeg storkoste meg!
Kostymet mitt slo ann og jeg må si det var verdt pengene og tiden jeg brukte på det, og jeg stakk til og med av med vinflaska som var premien! Ikke dumt. Men det blir lenge til neste gang jeg går i stillettheler altså.

Det var koselig å være ute igjen, og det var morsomt å se at endel folk faktisk hadde lagt litt krefter i kostymene sine. Der var Power Puff Jentene, Cat women(de var 3 og alle i godt gjennomførte kostymer), der var riddere, og pirater, Den usynelige mann, james bond i flere utgaver, supermann, norges helter, jedier. Ja i det store og det hele var det litt å velge i altså. Jeg gjorde meg noen små bekjentskaper og ellers koste jeg meg masse!

-Bildor kommer snart-

Nå er det ikke lenge til jeg blir 18, faktisk bare 18 dager til! hohei.
Glattkjøringa er bestilt til i neste uke, så det tyder jo på at jeg kommer noen vei i kjøringa!
Så nå står 70-tallet for tur.
Da skal føttene mine få gjennomgå platåsko!

3 comments:

Anonymous said...

Oda du er en blomst!^^

pjuskepenn said...

I am mother earth! ^^

Anonymous said...

Verdens søteste lillesøster :)