Friday, January 9, 2009

Håvard

Min gode venn Håvard har en forferdelig uvane og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette. Hele denne uken har han hatt med seg banan til lunch på skolen. Der sitter han i klasserommet og inntar denne gulegusjen i formen av et mannlig kjønnsorgan. Håvard har de med seg i alle størrelser og fasonger. I går forsjempel, da hadde han med seg en freakbanan, den var helt helt rett, ikke en bøy noen steder. Lurer på hvilke prosesser den har måtte gjennomgå før den skulle bli lunchen hans.
Jeg har prøvd å lukke øynene mine for dette nå i en uke. Men hver gang jeg kjenner lukten av banan sive inn i nesen min så får jeg brekninger som rister meg helt ned i de nederste ryggvirvlene.
Det er ikke noe annet å si... Håvard er en bananhore.

2 comments:

Anonymous said...

Det hele tolkes som at du er glad i meg.

pjuskepenn said...

jeg er jo det da!