Tuesday, January 27, 2009

slip slip slide

Da var glattkjøringen er nå overstått! Det var kjempe gøy, og jeg kjørte ikke ned noen mennesker eller dukker, jeg tippet heller ikke rundt eller noe slikt! Såe jeg må vel bare at den var vel overstått!

Nå er det bare landevegskjøringa og forbikjøringa som gjenstår + noen kjøretimer til, så tror jeg jeg er klar.

Mamma har forresten begynt å tørre å la meg kjøre i trafikken nå. Men hun er virkelig et nervevrak bare jeg skal rygge ut av oppkjørselen vår. Men jeg tar det med godt humør, selv om det er relativt stressende å bli glefset til når man kjører, som om jeg ikke er nervøs nok fra før?!
Jaja, jeg regner med at hun roer ned eggstokkene etterhvert(sikkert når jeg har hatt lappen noen år). Men så lenge jeg tar det chill så blir det vel sjåfør av meg også.

No comments: