Thursday, August 21, 2008

wrrroom wrrroom

Yes, da var første time hos kjørelærer overstått. Jeg syntes det var kjempe gøy.
Det var godt å komme seg ut på veien igjen og ut i trafikken, etter den lille hendelsen tidligere i sommer, som førte til en skade som kostet meg fjorten kjøretimer med lærer. Skal si at frikirka sitt lekestativ fikk gjennomgå altså, og panseret og grillen på bilen. Men så er det jo også slik, at bilene til kjøreskolen er lekende lett å kjøre, jeg kvelte den kun èn gang.

Da jeg satte meg i bilen fikk jeg med engang slike små flash-back fra tidligere, og jeg kjente jeg ble nervøs. Men etter litt klarte jeg å senke skuldrene og bare nyte det mer. Ivar som kjørelæreren min heter, er en rolig, robust, stor mann, som egentlig er utrolig koselig. Kan minne om en bamse nesten. Handballkamp på NRK p1 duret i bakgrunnen og jeg kjente roen senke seg.
Jeg sugde i allefall ikke, så det er håp for meg også i denne verden når det kommer til sertifikatet.

No comments: