Tuesday, July 8, 2008



hva skal jeg si. her sitter jeg, på en acer-data, som jeg ikke kan bruke fordi tastaturet er forvirrende og stort. Verden er stor. og jeg føler meg liten. Hopp hopp mellom store og små bokstaver fordi dette tastaturet er altfor stort. Gilmore Girls sesiong 1 på tven. Makes me happy, makes me smile, make me feel like I can do anything in the whole world. Skikkelig jente-serie I guesss. Men antakeligvis den koseligste av dem alle.
Dagens tanke har vært at jeg skal prøve å skrive en erotisk novelle. jeg har bare ikke fått begynt enda. Jeg må nok grunne litt mer over det. men gøy gøy.


Jeg brukte dagen på å krølle håret mitt. Jeg elsker å krølle det. Nå skulle jeg bare hatt en nydelig korsettkjole to go with it.


Nei, dette ble ikke noe blogginnlegg med et stort og spennende tema, eller noe lite som jeg blåser opp til noe stort, noe jeg har forstått er veldig populært. Skrive om små ubetydelige ting, som plutselig blir vært betydelige. vel nå er saken den, at dette tastaturet hopper til helvete, og det er like før jeg gjør det samme! Men jeg er trøtt og trengte å blogge litt. ligger i en himmelseng i et nydelig slott, like ved havet. Det har en hvit strand utenfor, der tenker jeg å ta en spasertur barfot når jeg våkner om noen timer, fordi da får jeg frokosten min servert på senga av to dverger som sitter på skuldrene til hverandre, og de har sløyfer rundt halsen. men så fort jeg har spist er jeg klar for å kjenne sanden under føttene mine, så skal jeg ta en lang svømmetur. Det blir fantastisk. Etterpå skal jeg til en syerske, som skal sy meg alle mulige nydelige kjoler, som jeg skal være med å tegne. Så skal jeg spise lunch under et nydelig syrintre, eller sitrontre. Det er mange forskjellige trær her. Så, jeg får se på humøret, boken jeg skal lese avgjør. Den skal jeg finne i det store biblioteket som er rett nede i hallen hvor man entrer dette herlige slottet. Hyllene er så høye at det er til og med en rullestige der. og i kveld tror jeg jeg bare tar det rolig, kanskje jeg maler litt i atelieret, eller roter rundt i alle de nydelige kostymene og skattene du kan finne på loftet. I morgen blir en god dag.



waouw..Krøller i håret.. really make me a princess.

2 comments:

Anonymous said...

Wow..! Jeg likte slutten!

Arild L. said...

Stort blogginnlegg spør du meg, og det er alltid gøy å lese!