Sunday, July 27, 2008

Ender uten tenner.


Han er så liten og bløt.
Han ser på verden med naive klare øyne, og vet enda ikke om alt som kan brenne han.
Farmor prøver hardt å konvertere han til den mørke siden med Vikingarnanananananane.
Dine Gullbruna øgon, har jag forelskat mig I.
Dette blir gjentatt i høye skjærende toner, mens de danser rundt på gulvet.

Men jeg har avlagt en ed, i det jeg bar han opp til dåpen. Jeg skal passe på at han får ordentlig musikksmak.
Vi har danset rundt til The Beatles med Hey Jude, som en god start.

Lillebroren min spiser alt man putter i han.
Han spiser rabarbrasuppe, banan( kan ikke tro at meg og han er i slekt), elgsteik, bærgrøter, osv osv. Alt er selvfølgelig omhyggelig most i en våt, gusjete masse, slik at han kan innta næringen, fordi han ikke har tenner.
Han har riktig nok også lært å ikke være så naiv når det kommer til matveien, jeg trodde han var det, ettersom han bare ville spise alt. Men når jeg tenker tilbake, så var han meget skeptisk til det meste i begynnelsen, rett og slett fordi de har prøvd å lure i han tran via diverse mat. Ikke rart gutten er skeptisk, men han kom fort over det.
Hoff, hvilken barndom.

Søster skal passe på.

1 comment:

Anonymous said...

Flink Søster! Du må passe på han helt til han er 21! Det er ingenting som heter overbeskyttende!

- That guy again