Friday, June 13, 2008

Visdomsord og ting som er blitt sagt i kveld.

-Det er bedre å ha liten tiss enn å alltid være sur.-

Men nå er det faktisk slik at jeg er jævelig glad i den lille kjærringa med høyt temperament.

Jeg hilser til ALLE utenom Jonas.

Den som sier det først er det selv.

Tisseslange for jenter.

Man må sparke steinen. Den skal sparkes helt til man kommer frem til dit man skal.

Jomfrutur til Gakorivannet for Oda og Stian.

Jomfruburgeren til Oda på Esso. Den var god.

Nå sitter jeg her hjemme i huset mitt på Elvestrand. Det er så utrolig avslappende. Litt funk på høytalerne. Jeg er supertrøtt. Pysjen er på, flanellskjorte, satengbukse, briller. Digg.
Bare tannpussen igjen. gleder meg sykt til å krype opp i sengen min.
Jeg er glad jeg dro ut i kveld, selv om jeg egentlig ikke hadde tenkt å gjøre det.
Robin ble også med! Så vi var en hel gjeng som dro til gakorivannet, men det var så kalt at vi ble der ikke så lenge.
Etter det dro vi noen stk, hjem til Jørn, hvor vi hørte på musikk og pratet, lo masse! koselig.
Nå fryser jeg på tærne. Men.
Dagen ble komplett likevel.
Takk.

George Clinton & Parliament Funkadelic
*Atomic Dog*

No comments: