Saturday, June 14, 2008

Jeg sto opp ganske seint. Det vil si, jeg våknet jævelig tidlig, fordi naboene har et helvetes hestestemne uti hagen min(rett over veien). jeg våknet av roperten deres. så sovnet jeg igjen, og de har pratet og pratet i den roperten. først skvatt jeg jo som helvete, fordi jeg trodde noen var i huset først.(jeg er enda alene hjemme). Men da jeg innså at det var hesteropere så sovnet jeg. så ringte pappa meg i 13 tiden, da sov jeg jo enda søtt. det ironiske var at jeg drømte at han kjeftet på meg( så våkner jeg av at han ringer og vil snakke) friki. Deretter ringer kristel(14 tiden). hun vil ha meg dit hvor hun er(som er hos jørn). Jeg hopper i dusjen, kler på meg og spiser, da har klokken nådd å bli halv 4. så jeg hiver meg på pedalene til jørn. Der er det bare kristel og fredrik. vi sitter der og gjør ingenting, Kristel prater ikke ( hun svarer, men hun ligger stortsett å tenker). Fredrik og jeg gjorde et tappert forsøk på å holde en samtale med hverandre(det gikk litt). Men det endte med at meg og fredrik satt å prøvde å rette ut ølkorker fra dagen før. Det var relativt gøy i grunn. Jørn befant seg på jobb. Faktisk så lenge at jeg nådde å dra igjen før han kom hjem
fordi jeg skulle i familiebursdag. syklet hjem, syklet dit, var der og spiste kake, snakket litt. dro hjem igjen. til nå har jeg sett paranoid park, som virkelig var helt utrolig bra! WAOUW! så har jeg redigert , redigert ,redigert dåpsfilm. lyden er føkka, så det er pirkearbeid. Men jeg trives. Resevior dogs står på i bakgrunnen, det er koselig

No comments: