Friday, June 20, 2008

CocoRosie

Bris, Gjer meg roser i kinnet, tar vekk vonde minner.Er det noe jeg ikke kan, så er det Photoshop, men jeg prøver litt for hardt og får i allefall til noe. Men ja. Dette var det som kom ut denne gangen. Liten forbedring fra gang til gang.


Cookie.
Cookies.
Chocolate and cookies belongs together.
Cookies + Chocolate Equals Chocolate cookies.

This is the kind of math I should be doing. Aight?!

Kaker og roser er sentrale ting i dagen min for øyeblikket.
Kake(r), fordi det er nicket mitt diverse steder. Det hele begynte med at nicket mitt på quake er Kake. Forøverig, så er jeg veldig glad i kake også, eller cookies og sjokoladekake, ellers så er jeg ikke spesielt glad i kaker.
Roser er sentrale fordi jeg bare tenker mye på roser for tiden. De dukker stadig opp i kinn og i lyrics til sanger som jeg liker. Det er jo en veldig klisjè å bruke roser, men de er jo bare så utrolig nydelige. Grasiøse, mystiske, elegante skapninger. Synd at de er blitt en klisjè.

Egentlig så får kombinasjonen kake og roser meg til å tenke på CocoRosie.

No comments: