Monday, December 19, 2011

Vi prøver

Julestria er hard altså. For all del, jeg elsker jula og jeg har da virkelig ytterlig fått uttrykt meg klart nok om dette i mitt tidligere juleinnlegg. Saken er bare det at akkurat nå er det litt kjipt. Jula koster mye penger. Som student har man ikke mye penger. Og når de pengene man trodde man skulle få..ikke kommer inn. Da  er man på tynn is. Nuvel. Det faller  på plass. Jeg var på tur til tannlegen også i dag, men det var litt for tidlig. Skal egentlig ikke dit før på Onsdag. Så da hadde jeg ikke trengt å stresse med å sovne i går natt. Jeg kunne bare spilt Heroes III hele natten. Mjau mjau

Ikke mer klaging nå. Jeg har funnet ut at jeg er en riktig syter. Fra nå av skal jeg gå over til klær og hår. I dag hadde jeg på meg en rød bukse som jeg ikke vet hvor er kjøpt, men den har en dum glidelås som alltid går opp når jeg minst venter det. En t-skjorte med kløver, ruter, spar og hjerter, som er kjøpt på H&M for tusen år siden. Ellers hadde jeg håret mitt på meg, det klippa Mariell for et par dager siden. Øyenvippene mine henger også på, de er enda naturlige. Jeg er fortsatt likbleik som alltid. Skulle ønske jeg klarte å gjennomføre den Nicole Kidman & Dita Von Teese bleikheta. Den er heit. Men jeg er ikke tålmodig nok og jeg har ikke satt meg inn i det.

Nei, det var kjedelig å snakke om klær og hår nå.
Jeg begynner å gå tom for glade temaer siden jeg ikke kan klage. NEIDA

Katter. Katter er alltid et tema som gjør meg glad, og når sant skal sies, så trenger jeg så sannelig en liten glede akkurat nå. De er virkelig de fineste, mykeste, lureste, erotiske, smygende, mest fascinerende, morsomste og selvstendigste dyrene jeg vet om. Altså som jeg har fått gleden av å ha i mitt nærvær. Jeg har ikke vært så mye inne på eksotiske dyr. Så det finnes sikkert bedre. Men jeg tviler, det måtte i såfall ha vært drager og hippogriffer... Og de er ikke bare bare å få tak i. Men uansett. Hvis det er noe som herjer internett og som gjør folk generelt glade, så er det da absolutt katter.  Lolcatz.
Youtubekatter. Fine katter. Kattedama som gråter fordi hun er så glad i katter.

Uansett, jeg gir opp. Dette skulle bli et hoppende glad-innlegg, fordi jeg skulle snu humøret mitt. Sorry folks. I fail. Men jeg skal i allefall la være å klage. Jeg skal heller skrive et bæsj-innlegg senere, for det for alltid opp humøret mitt.

Et stort lyspunkt da var at jeg var på café med Ingrid i dag, det var koselig. Vi snakket om konserter, latet som vi kunne spille scrabble, og bare puslet rundt på city.

Håper dere lesere får en bedre dag. Hvis det i det hele tatt er noen lesere.

No comments: