Tuesday, December 20, 2011

God dag

Fin dag, god dag! Så derfor trenger ikke dette innlegget(som egentlig var planlagt som en oppmuntring til megselv) å handle om bæsj.

Det ble et lite kaffebesøk på Barila med Generomani og innhandling til filmkveld.
Ellers så måtte jeg bare sy en rull. Så nå blir det julepålegg til alle mann! Nam nam nam.
Julerull. Jeg sydde den ikke bare, jeg fylte på alt fyllet også. Men søster skjærte ut slagsidene og sydde de andre rullene. Så hun har egentlig vært flinkest. Men jeg vil flyte litt på bølgen om at jeg har stuffet og sydd min egen rull. (stuffet er vel egentlig ikke et ord, ei heller et norskt ord. Men jeg prøvde å fornorske ordet stuffed.) Uansett.

Nå venter jeg bare på Maila, Jarl Emil og Heljur. Vi skal se film. Vi vet natuligvis ikke hvilken enda, ettersom vi skal opp å fange den på kiosken ca klokken 21.0-.

Julestemningen sniker seg innpå en. Nissene over skog og hei er helt fantastisk. Julehåret er på plass :)
Hurra

3 comments:

Generoman said...

For your information:
Generomani - skapertrang.
Generoman - en som lider av skapertrang.
Sistnevnte er mitt nettpseudonym. Førstnevnte er tilstand.
Du vet hvor nøye jeg er på navn og slikt.

Ellers hyggelig å bli nevnt i det offentlige.

pjuskepenn said...

Men.. Du er jo en tilstand mesteparten av tiden!
Derfor gikk jeg ut i fra at det var greit.

Generoman said...

Godt poeng. Du er derfor tilgitt inntil videre.