Wednesday, December 14, 2011

Da var snart alle julegavene i boks. Herre min hatt så dyrt det er å kjøpe julegaver i Norge. Det er relativt vanskelig å finne noe decent under hundrelappen.. Men gaver blir det. Jeg liker så godt å kjøpe gaver til andre, og jeg elsker å pakke de inn. Hvert år har jeg, søster, mamma og nevøen min et sinnsykt gavepakkerverksted hjemme. Det er ikke noe tull. Det er sløyfer, papir i alle farger og motiver, lakkstempel, flotte navnelapper, stjerner, hjerter og nydelige bånd. Det er ikke måtepå når vi setter i gang. Thomas har bare sukker og ristet på hodet når han har sett alt jeg har styrt med. Jeg lover dere, det er sikkert godt over 1000 spenn i bare innpakkningsutstyr. Heldigvis er vi flere om den kaka.

Nellikappelsinen sprer julelukt i leiligheta.

Ellers er dette årets julegaveønske:

Det hadde vært den ultimate happiness

No comments: