Thursday, June 11, 2009

Pjusk all over the place

Jeg lurer på om teorien til The Banana King stemmer.. At alt blir bedre hvis man putter en banan i øret...


Men jeg har nok utviklet et for sterkt hat til bananen til at jeg noen gang kommer til å utføre en så grotesk handling som å putte den i øret. Nei, banan er ikke velkommen i noen av mine mulige kroppsåpninger.
Uansett hvor kjipt man måtte ha det, så regner jeg med at jeg velger å leve med det istedenfor. 


"You will never be happy if you live your life in fear"

Jada, denne sangteksten biter meg i rompa hele tiden. Den har faktisk mange gode argumenter for at du skal penetrere hørehullet ditt med en banan.
Og når ting faktisk virkelig henger over deg som værst, og poker deg i nyrene, nervesystemene, hjertet og alle andre følsomme partier på kroppen din, så er man villig til å gjøre ganske mye. Jeg er ikke på mitt værste enda, så jeg må nok leve i ulykkeligheten enda en stund fremover.


"It's true, so true, once it's in your gloom will disappear, the bad in the world is hard to hear, when in your ear a banana cheer, so go and put a banana in your eeeeeeeAAAAArrrr"

No comments: