Thursday, June 18, 2009

Cold, cold water. Surrounds me now..And all I've got is your hand

Yes. Pakkings på gang her. Trondheim i morgen, og jeg kan ikke få sagt hvor godt det skal bli med en forandring. Nå skal det sies at det har vært knallfint vær i Alta i to dager, så håper bare det fortsetter, men det betyr ikke at været i Trondheim skal bli dårlig. Nei nei nei. Håper det også er knall!
Men jeg får ikke helt til å være en effektiv pakker. Jeg har egentlig småstyrt litt i hele dag. Men jeg er fryktelig distre for tiden, og begynner med noe, skal hoppe over til noe annet, og mens jeg er på vei så finner jeg noe helt annet igjen. Så jeg har virkelig store konsentrasjonsvansker. Men jeg har pakket sånn nogenlunde, men ja, jeg har enda litt igjen. Det tenker jeg å bruke natten på å gjøre, slik at jeg kan late meg, og komme på småting i siste liten i morgen.



Jeg ble faktisk intervjua på radioen. Jadda, RadioAlta ringte meg i dag og spurte om jeg ville la meg intervjue i forbinnelse med at jeg og Maila skal delta på UKM, det ville jeg selvfølgelig, som den lille oppmerksomhetssyke og pr-kåte jævelen jeg er. Så, hepp hepp, i morgen formiddag, på RadioAlta er det muligheten for å høre at jeg snubler meg frem i ord.


I dag var jeg forøverig på skoleavslutningen til Kristel. Må si det var litt rart å sitte i Aulaen som jeg satt i for to år siden, på den tiden da jeg var en liten nervøs tiendeklassing, på vei over til vgs. Traff også to av mine gamle lærere, Monica og Ottar. Det var gøy! Det var en fin avslutning, hvor det var litt band som spilte og taler og dikt osv. Standar skoleavslutning. Så nå kan jeg trygt slippe Kristel inn på videregående. 
Ja, Kristel fortjener også en kongegratulasjon for femmerne hun klarte å hale inn på eksamen!

GRATTS TIL DEG

No comments: