Saturday, June 27, 2009

Ja, jeg lever enda!


Vet dere hva som er jæveligere enn å misse fire gule biler på rad? Jo, det er når din kjære storesøster ikke bare skal være jævelig ved å putte en flaske med iskaldt vann overraskende på ryggen din, men samtidig prestere å være så heldig at hun ødelegger for din kommende nys som har kilt i neseborene de siste 10 sekundene. AAAAaaaHh. Det er faen pinelse og terror på et rett og slett ufyselig nivå. Det å stjele noen sin nys er rett og slett frekt, men det å ødelegge den uten å være klar over det for å plage deg på andre måter i tillegg...Fy faen. Jeg har ikke ord. 
Også så glad som hun ble da hun oppdaget at ikke bare fikk hun meg til å få frysninger over hele kroppen, men at hun faktisk ødela nysen min. Hun var så ubeskrivelig glad... Det er en sånn glede du kun ser i øynene til et menneske som har scoret jackpot og oppnådd en smellnice bonus på toppen. 

HerreMinHatt.


Som dere da skjønner befinner jeg meg enda i Trondheim. Min situasjon var egentlig slik at jeg skulle hute meg hjem til 12 varmegrader oppe i Alta på Søndags eftermiddag, men slik ble det ikke. Jeg har nemlig en fantastisk..Nei, ubeskrivelig fantastisk mor, som ringte meg i dag og sa: Du, atte du kan ringe flyseslkapet, og om du ikke må bestille ny billett, men endret din gamle, så skal du bare bli nede i Trondheim lengre! Jeg betaler.

Jeg var så glad når hun ringte, noe jeg enda er. Fordi her er det 25-30 varmegrader, og jeg har badet, shoppet og spist jordbær & moreller her nede, og de 12 varmegradene og den overskyete himlen i Alta er ikke så veldig fristende. Så nå sitter jeg fremdeles her, fremdeles litt i UKMrus etter alle de fine menneskene jeg møtte, og all den gode musikken og underholdningen som var å få den helga. Jeg nyter det virkelig. Akkurat nå så kan jeg faktisk gå så langt som å påstå at mitt liv er herlig. Selvfølgelig hopper det opp og ned, til og med mens jeg er her er jeg trist over noen greier. Men det er ikke direkte jævelig, og det er ikke uoverkommelig, og det er ikke noe som overgår gleden jeg sitter med akkurat nå.

Jeg har sommer. Virkelig sommer. Men ikke bare det. Jeg og min kjære storesøster Inger-Lise, vi har tilbringt denne uken sammen. Helt alene. Bare Storesøster og Lillesøster. Vi har faktisk ikke hatt så god tid ilag til å bare ha det gøy på ganske mange år. Jeg overdriver faktisk ikke hvis jeg sier at det er omtrent 12-13 år siden jeg og hun har kost oss sammen på denne måten. Det er herlig. Det er virkelig godt å bare dra ut å møte dagen sammen. Dette er noe jeg kommer til å leve på veldig veldig lenge.

Jeg er så evig takknemlig for at jeg får sitte i denne rusen omtrent en uke til. At jeg ikke må dra fra det så brått. At jeg kanskje får "drukket meg utørst" eller hva man skal si... Nei.. Alt jeg kan si er

GOD SOMMER!





1 comment:

Anonymous said...

Det var jackpot med den nysen :D hihi