Tuesday, June 23, 2009

Hepp Hepp

Da var de superfine dagene på UKM vel overstått!
Jeg kunne godt tenke meg at det hadde vart et par dager til, men det er ikke godt å si hvordan det ville gått med meg søvnmessig da. Jeg har nå vært våken i 41 timer, ikke i strekk, jeg sov to timer på ettermiddagen i dag, så sånn egentlig har jeg vært våken i 39 timer. Men det skal sies at to timer med søvn hjelper mye, så det er jo helt klart juks. Jeg ser veldig frem til å sove ordentlig!

Nå sitter jeg hjemme i søster sin leilighet i Trondheim, hvor jeg skal tilbringe de neste dagene frem til Søndag. Det blir herlig. Jeg har allerede fått unnagjort litt shoppings, og dette var hovedgrunnen til at jeg stompet av på sofaen i to timer(noe som ikke var planlagt)..Vi satt på en film etter 5 timer shopping og null nattesøvn, så bortevekk var jeg.

Jeg skal forøverig lage en skikkelig oppdatering på UKM landsmønstringa, med bilder og greier. Men i natt er jeg nok litt for trøtt til det. Det har uansett vært en kongeopplevelse, og jeg har møtt masse morsome mennesker. Håper jeg klarer å opprettholde kontakt med noen av disse.

Ellers så angrer jeg på at jeg skal på midnattsrocken..Ikke det, jeg tror det kommer til å bli heeeelt konge, men jeg har jo selvfølgelig mer lyst å sitte på Roskilde eller på Hove. Men så ble det nå ikke sånn i år, 0g det er jo ingen vits å whine om det heller, for bra blir det jo uansett. Vi får satse på at neste sommer blir en kick ass festivalsommer. 


Hepp hepp nattens folk!

No comments: