Thursday, April 10, 2008

oppsumering.

AAh, tre dager som har sugd noe helt forferdelig, så bare i går var jeg med Tina og verden ble plutselig opplyst. Den jenta gir meg virkelig en god følelse innvendig.
Vi så film, spiste god mat, gikk en tur, og så litt south park.
Ja, jeg trengte det.
Etter en hektisk helg med UKM og tunge tanker, så er det godt å komme ut blant folk man liker.Naturfagsprøven er omsider overstått, nå er det bare en matteprøve på mandag, men den gruer jeg meg ikke til.

Etter drama gikk vi ned på felini(oda og kristel delte en rullekebab yummi.) Så tok vi turen videre til studenthuset, hvor vi drakk kakao!
spilt ludo med zhanna, kjempe morsomt! endelig en jeg kan spille på en barnslig måte med.
det sier jo segselv. det er ludo, du kan ikke spille det uten dramatikk.

Så hadde meg og Rikard en Kinoavtale i kveld. Utrolig koselig. Vi så: No Country for old men. Fin film. absolutt!
Rikard er en godgutt altså!

No comments: