Thursday, April 5, 2007

Påsketur

Hovedøya litt utenfor Oslo.



Det var en fantastisk flott liten utflukt.
Vi besøkte noen gamle klosterruiner, spiste boller og drakk brus. Vi tok masse fine bilder og matet fuglene.



Solen skinte, det var ganske fin tempratur der ute og helt stille. Min kjære sa at han virkelig respekterte oslo-folk som ville ut hit for å slappe av.

Må virkelig si jeg er enig. Menneskene i Oslo stresser virkelig utrolig mye, du når jo nesten ikke gå av bussen før dørene lukkes i panikk.
Men jeg har storkost meg.
Menneskene må bare lære seg å slappe litt mer av.

Vi har kjøpt suresaker på Karl Johan. Nam Nam.
Bussjåførene er ikke like sure her som de er i Bergen.
Hirr.
Savner Bergen litt.
Gruer meg til Lørdag.

Gleder meg til Juli.Gleder meg til Sommer.
Vil ikke reise fra min kjære.



1 comment:

Arild L. said...

Kos dg i oslo, fint bilde, hehe :)