Friday, April 13, 2007

knekkebrød love.

I går. Ja, i går var en veldig fin dag. Full av glede og glede og mer glede.

Fin prat med folk, ble ferdig med mateinnføring, var på drama. Bare kos.


I matfri på skolen var jeg så heldig, fordi den gavmilde Ane ville gi meg sitt siste knekkebrød med makrell i tomat på tube og agurk på. Når jeg skulle motta denne fantastiske og næringsrike gaven i fastform, klarte jeg å prestere å miste knekkebrødet på Ane.
HAHA.
jeg datt sammen på gulvet og krympet meg i latter.
Det var utrolig morsomt.
Men vi fikk tørket og vasket og ordnet.
Knekkebrødet var enda i live, og ane hadde mer makrell i tomat på tube. Så da ble det mat på meg likevel.

Wibidibi:D

Det var godt å være tilbake på drama igjen. Men etterpå var jeg helt ødelagt og sliten.



I dag derimot, har det vært en totalt crappy dag.
Den sug.
sug sug sug.
jeg vil bare bli ferdig med dette jævla skoleåret.

Sommer snart.

No comments: