Friday, April 13, 2007

skribbleri

Nei, jeg er ikke en person som skriver sofistikert og rett uten grammatikkfeil , og ender opp med et skøy resultat. Men jeg skulle ønske jeg var det.

Jeg skulle ønske jeg var flinkere å skrive ironiske lange tekster, full av meninger og dritt.
Men nei, jeg må nok øve en stund til. Kjenner mange som er veldig flink på slikt.
Grammatikk. Joda, alltid følt at jeg har en viss kontroll over det, men har som regel de vanlige skrivefeilene som resten av verden har, dog jeg har forbedret meg mange mange hakk.
Jeg vil utvide vokabularet mitt i det vide og det brede, jeg ser mange fine ord jeg liker rundt omkring, men som jeg glemmer å bruke dersom jeg ikke skriver de ned.
Som ordet 'Banalt' det er et gøy ord.
Men nok.
ja, nok.

Egentlig er det litt godt å ikke være så jævelig nøye i språket, for da slipper man å irritere seg over alle andre med skriveleifer. Personlig, etter at jeg kom mer inni disse ''opplagte'' grammatikkfeilene, så har jeg begynt å irritere meg over andres språk, men jeg klarer ivertfall å kontrollere meg i pirking. Utenom i msn og dataspråk generelt. D vr 1 fin zommer dag.

på den annen side, så er det jo veldig veldig gøy å irritere seg over eller le av mennesker som ikke kan eller er oppmerksom på slikt(i noen tilfeller).Ok Ok. Hele tiden da.
Så derfor hadde det vært litt gøy å være en grammatikkhore. Men så er jeg ikke det da. Selv om jeg føler at jeg er i ferd med å bli det. Som regel pirker jeg bare på utlendinger fra tyrkia på msn min, om at engelsken suger og at de må lære seg å skrive 'How are you og ikke Hawe are u.' Noe av det mest irriterende jeg vet.

sånn,måtte bare få ut det.
Nå kan jeg snart legge meg. Drømme søtt om små fugler.

nytt godis. KabOOOm. Det er en sursøt kanarifugl, som eksploderer i sursøtt inni munnen din.

No comments: