Tuesday, March 27, 2007

HAH!



Jeg gjorde det.Jeg gjorde det.Jeg gjorde det så jævelig.Jeg bare hoppet i det. Rett og slett. Det var en herlig følelse etterpå.
Ryddig klesskap.
Strøkent.
Så organisert.
Det ser alltid ut osm et bombet horehus. Men ikke i dag. I dag sorterte jeg t-skjorter, sommerklær, dongribukser, skjørt, sjal. Alt. Riktig nok ikke etter farger og striper. Men Oboy det ble fint!
Jeg er så stolt av meg selv. I tillegg er selve rommet ryddig også. Bare noen bøker her og der, og stolen med bamser er et mess. Men det er bare sånne småting. Det fikser jeg fort.



Jeg har også vært så flink å utsette ''utpakking av kofferten'' min etter at jeg kom hjem fra Bergen, for..ehm la oss se. Rundt to uker siden. Men jeg har vært ganske flink med den også. Jeg har tatt det litt som det kommer. Dag for Dag. Så det var bare litt igjen å pakke ut fra den.


Jeg har til og med rullet opp rullegardinen og åpnet vinduet på vidt gap, sånn at jeg slipper våren inn!




Jeg har faktisk vært veldig flink å holde sofa-rommet ryddig. wiiii.


Men det er jo ikke ferdig enda. Gleder meg til å henge opp hyller og bilder og små duppeditter.


Men denne gangen skal jeg klare å holde det ordentlig. Det trenger å støvsuges der inne. Det har jeg tenkt å gjøre endag. Jeg må jo ta det litt med ro siden jeg er syk.


Tenk når jeg flytter på hybel engang. mirr. da skal jeg også klare det bra. HirrHirr.






Okay..Kanskje denne plutselige ryddegleden kom av at det var ekstrem opprydding på tv.


Men takk til de iallefall.


Riktig nok var ikke rommet mitt ekstremt rotete. Men fikk følelsen av at jeg ville ha det litt fint rundt meg. Kjæresten min er så flink til å holde orden i ting.Jeg skal vel faen være flink jeg også!


så det så.


Klapp på skuldra til Oda.

No comments: