Friday, March 30, 2007

finfin



I dag har jeg vært sosial. Sosial med Alta folk!


Subway med Mariell. Halv baguett og slush *nydelig ydelig*. Koselige søte Mariellen ^^,
Vi har shoppet litt også. Meget meget fint å møte denne piken igjen.
Grønn sommerkjole og Rosarutete sommerkjole.





Seinere så skulle jeg hjem, men mamma kunne ikke hente meg før etter en time, så jeg møtte tilfeldigvis Mats og noen andre venner!
Kakao med krem på Barila med Mats,Stian og Even.
Kjempe koselig! Skal leve på dette lenge. Takk for kakaoen Mats.

Fikk desverre vite av legen i dag at jeg har fått en betennelse i armen.
Murk. Alt som skal komme forbi mitt hus treffer meg. Satan. Så jeg har fått medisiner, smertestillende gele og støtteskinne til armen. The tennisalbue.
Men har likevel hatt en flott dag.
Snakket med min kjæreste. To dager til vi skal møtes.
Tror jeg skal klare å se Dr.Strangelove i dag.
^^

No comments: