Monday, March 26, 2007

Dagen i dag



japp, rastløs og utolmodig det er meg.
Jeg ble hjemme fra skolen i dag, fordi forrige uke gjorde meg helt utslitt. Men så gjorde jeg det lure. Være i ro? nei. Mamma har bursdag i morgen , så jeg tenkte jeg skulle opp på city og kjøpe en fin liten gave til henne. So I did.

Når jeg kommer på city så møter jeg er journalist fra Altaposten. Heihei, vil du være med på ''min dag''? Jeg takket ja, uten å tenke over at trynet mitt skal komme ut over hele Alta, og at alle kommer til å se hva jeg bedriver når jeg egentlig skal være hjemme og bli frisk.
Wiiiii.
Når jeg hadde tuslet rundt på city i desperat jakt på en gave og en måte å få brukt mitt eget gavekort på, så kjenner jeg at føttene begynner å sige sammen og svetten pippler. Oh yeah. Feberen er tilbake. mm. Ye.jeg klarer til slutt å finne en gave til mamma, klarer å krøke meg hjem. Så her sitter jeg. Hjemme alene. Sliten sliten sliten. Hodet verker. Jeg har sendt en mail til læreren min om ukeplanen.
Savner kjæresten min som er langt borte i evigheten. Men som jeg skal møte om en uke!!!! wiiii. De blir kjempe gøy.
Da skal vi til Oslo sammen, håper jeg får tatt mange fine bilder.
Jeg synes egentlig at påske er en veldig fin høytid. Det er koselig og fargerikt.
Våren er påvei, fuglene har begynt å synge igjen.
Det er våt slapsesne i gatene.
Bilene kjører ekstra fort der det ikke er gangfelt og masse masse sølepytter, sånn at jeg blir
klissvåt. yey.
Men Det kan ikke dra ned humøret mitt.
For jeg er glad. Glad.GLAD!
Jeg gleder meg veldig mye til sommeren.

No comments: