Sunday, March 14, 2010

Jeg vil bare meddele til de som ikke skjønte at mitt feministiske innlegg var ironisk, og at det bygde på dårlig argumentasjon med vilje. Det er for å poengtere hvor dårlig hele diskusjonen er.

Men jeg vil også rette opp feil. Jeg trodde hun tilhørte et politisk parti, noe jeg har fått for meg fra jegvetikkehvor. Jeg visste også at hun er religionshistoriker og forsker.

Men jeg er enda ikke enig med henne. Jeg er for likestilling. Men som sagt, gir ikke fra meg en feiring uten videre.

2 comments:

Anonymous said...

Damen er ikke forsker, hun har en mastergrad i religionshistorie. Forsker er ikke en beskyttet tittel. Og denne damen driver ikke på med noe forskningsarbeid.

Jeg vet ikke om hun er medlem i noe politisk parti. men hun har hyppige foredrag for krf. Så hun opptrer ofte i partipolitiske sammenhenger. Så ikke merkelig dersom noen tror hu er medlem av krf.

Og til de mannfolkene som liker henne og hennes meinger. Så bør de se litt på hva hun mener om mansroller ;) Velkommen tilbake til steinalderen. Dersom du ikke er 190cm høy, og skrur på biler, eller bygger noe, samt er sjefen i familien og tar deg av alt det økonomiske(inklusiv forsørge dama di og ungene deres alene),sørger for at alle regningene betales i tide, forhandler frem nye avtaler med forsikringen hvert år, bygger ditt eget hus til familien, og gjr rørlegger arb selv, pluss alt det enkleste av elektriker arb selv. Da er du ingen mann ;)

Så dersom du ikke er en steriotypisk "Mann" faller du gjennom som en dott som ikke har oen verdi.

Ha en fortsatt fin mandag

Unknown said...

takk takk!

jo, jeg leste et eller annet sted at hun drev med forskning også. Men om dette ikke er en beskyttet tittel, så vet ikke jeg! men takk for infoen, den klarnet opp i litt forvirring.

Ellers liker jeg resten av kommentaren! det gleder meg å se at noen ser gjennom dette mennesket.

Mandagen lyser opp^^ Håper din ble fin også