Saturday, October 4, 2008

Whine

Jeg følte det var på tide nå med et lite ordentlig whine-innlegg her, siden jeg har vært syk nå en stund. Det begynte i forrige uke, så bare eksploderte det. Så nå ligger jeg her, på en lørdag, henslengt i godstolen og er syk. Det varierer mellom å bli litt bedre og mye værre. Jeg hører på "When I think about you I touch myself". Utrolig kul låt i grunn.
Nuvel.

Det begynte så smått med litt vondt i halsen, så kom snørret, så kom tettheten i ørene, så ble stemmen tykk og grumsete.
Nå er tilstanden :

Litt feber overalt.
Jeg kan ikke smake.
jeg kan ikke lukte.
Jeg kan ikke høre. Og da tror man: Hei, nå er nok synet helt perfekt( Når de andre sansene er svekket, forsterkes de andre). Men den gang ei. Neida, for når man er syk blir linsene så tørre at man kan jo faen ikke se noe gjennom de heller. jaja.
Det er også snørr overalt.

Oterivinen og kleenexen har begynt å føle seg hjemme på nattbordet mitt.

Skulle man sett, håper ikke det skal fortsette slik gjennom hele høstferien.
Men jeg har tatt på meg fine klær og støvletter, så jeg prøver å holde humøret oppe her! HEI!

Så nå skal jeg bare krølle meg sammen og gjøre et forsøk på å prøve å nyte helgen og resten av uken.

No comments: