Sunday, October 5, 2008

En slik dag.

Jeg sitter nå i stuen, som jeg som oftest gjør når jeg sitter på nettet. Utenom når jeg er på skolen. Dette er fordi vi ikke har trådløst nettverk hjemme hos meg, så jeg er doomed til å sitte på samme sted hele tiden.

Nuvel, det er søndag, den dagen i uka som aldri lover noe godt. I dag lover den rydding. Men et lite lyspunkt er jo at vi har høstferie hele uka, så da er ikke dette så ille likevel.

Jeg spiser dårlige Coop-Seigmenn, som overhode ikke smaker like godt som Freia sine, men de er mer perverse enn Freia sine. Jeg liker perverse seigmenn. Det får meg til å smile. De har en seksuell og sukkerklissete orgie nede i posen sin. Når jeg stikker hånden min nedi der, så får jeg alltid tak i en trekant, eller en firkant, det hendte faktisk nå nylig at jeg trakk opp to seigmenn, en rød og en grønn, perfekt sammenklistret i en 69-stilling.

Det er jo fint å se at noen har et godt og variert seksualliv.

No comments: