Saturday, August 4, 2007

Hyttetur

I går dro vi opp på hytta med Tor-Finn sine foreldre.
Vi hadde handlet masse masse mat, vi var heldig med været så vi grillet ute.
Meg og Tor-Finn dro ned til bekken for å leke med barkebåtene som Tor-Finn hadde hatt fra han var liten.
Det er ikke strøm her så vi bruker stearinlys for å se noe.
Utedo og solcellelamper er det ideelle uteliv, men kakao med krem og poker gjør opp for alt.

Vi lo mye, spiste kjeks og sorterte brikker og fyrstikker.
tro meg det ble en lang natt, vi var oppe til sånn halv 5. bare poker og terningspill.

Den 3 august hadde vi forresten 1årsdag, det morsomme er at Tor-Finn sine foreldre hadde 876årsdag samme dag. wihi, der skulle det egentlig stå 24 årsdag, men noen kom borti noen knapper.
Så det ble jo en fin feiring.

I dag når vi våknet derimot var været så heselig og det høspøste ned med regn, så vi bestemte oss for å dra hjem.
Så da var det bare for oss å vaske oss, pakke,stabble ved og starte på den 20 minutters lange ferden ned mot bilen.
For engangskyld klarte jeg å holde følge.

Jeg for min del hadde bare kost meg oppe i en hytte med stearinlys i øspøsende regn. men må innrømme at det hadde blitt litt tungt med utedo i lengden.
Men jeg elsker regn. wiii

Påtur inntil Bergen stoppet vi på en Kiwi og kjøpte mat og is. Jeg fikk et rødt froskekort.Wii.

Nå sitter Vi i Bergen, i Fyllingsdalen, i en lelighet førtiåtte trappetrinn opp, Jeg sitter i en vannseng med en varm pjuskelusk som ligger og sover bak ryggen min.

No comments: