Wednesday, August 8, 2007

28 juli 2007

Jeg må oppdatere litt fra tidligere.
Jo , Lørdag den 28juli 2007, så kom Amalie og Arild til Bergen. Det var utrolig koselig.
Jeg hadde ikke sett Amalie på ca et år, det var den samme gangen jeg møtte Tor-Finn for første gang.Amalie er og vil alltid være min lille solstråle og engel. Hun prater ivei og tenker. Arild hadde jeg aldri møtt før, men vi har god kontakt på internett og litt på tlf, han er som en sånn god bamse man bare vil klemme ^^
Vi var på vågen, der drakk vi kakao og kaffe, jeg klarte å mase meg til en tunfisk sandwitch. HaH:D
Ellers så gikk vi bare rundt å shoppet. Jeg køpte en fantastisk t-skjorte til 250 kr, som tor-finn nå har klart å lure til seg. *åh, oda den e så fiiiiiiiin, den e jo for stor til deg uansett. du har ikke nåt å bruke den til* så tar han den på seg for å vise at den passer han perfekt og at han kan bruke den til masse klær.
blæddi.
Men men. skal vel inngå et kompromis med han.

Uansett. Vi sullet rundt i bergens gater, riktignok regnet det som det så ofte gjør i bergen.
Men koselig var det fordeom.
Så fulgte vi Amalie og Arild end til busstasjonen, hvor de handlet litt tur snack, både sundt og usunt. så måtte vi si hadet. Det var veldig godt å se de. gleder meg veldig til vi møtes igjen mine to småsnack.


-Tenk om jeg mistet noe, så skulle jeg bøye meg ned for å ta det opp, så går han forbi akkurat da, så fikk alle se han utenom meg.- Amalie på Pete Doherty-jakt i London.

1 comment:

Arild L. said...

Jeg hadde det også koselig. Det var koselig å både treffe deg og Tor Finn, dere var lette å snakke med:)
Håper vi treffes igjen en dag, å kansje du og Tor Finn vil komme på besøk til Karmøy å besøke meg og Amalie, jeg har jo 2 gjesterom så det hadde vært flott! Så kunne Amalie kansje ligget over også, så kunne vi hatt det moro, gått ut i båt, grillet å bare kost oss! Det er noe dere må vurdere til neste sommer.
:)