Thursday, February 25, 2010

Ufrivillig OL-fan..og liker det litt til og med..

Nå har jeg vært hjemme i Alta noen dager, men i morgen bærer det tilbake til Oslo igjen, og da er jeg ikke hjemme før mandagen en eller annen gang.

Jeg liker jo godt å reise, men denne helga skulle jeg gjerne vært hjemme. Det er nemlig Kristel sin 17 årsdag! en stor dag. Dagen da det skjer ingenting, utenom at hun blir 17 og det er fantastisk.
Jeg har likevel kjøpt en gave da, som jeg sikkert ikke får levert før jeg drar, fordi jeg er treig og stressa. Men jeg tror hun blir veldig glad for den uansett når hun får den. Håper jeg!
Glad i deg Kristel!
Det skal ikke være unevnt at Kristel deler dagen sin med en annen spesiell person. Nemlig Cathrine! Som også har en dag ganske så lik Kristel sin. Kanskje de får det fint sammen :) Jeg håper det!

Happyførbursdah til dere begge fine dyr!



Men nå er det OL, og Marit Bjørgen skal eie resten av verden nå. Polen burde bare blitt i gasskamrene sine, og tyskland burde være travle nok med slike ting. Go NOREG

1 comment:

Anonymous said...

Can we conceive what humanity would be if it did not know the flowers?
-tu fan número uno