Thursday, February 18, 2010

Oslo


ligger i sengen min, på mitt helt eget hotellrom! Det er fantastisk. Eget bad, egen tv, egentlig har jeg det meste som jeg har hjemme. Bortsett fra at her er det et barskap også. I tillegg så er jeg helt alene. Det føles ganske godt, det er godt å stå opp for seg selv, gå på sitt eget bad, forså å kunne gå litt rundt i gangene og se på folk, spise frokost og se på mer folk.
Ikke det, det kunne jo vært awesome å dele rommet med noen. Men herre min hatt det er godt å ha litt tid for seg selv!

Befinner meg forøverig i Oslo, som representat for Huset under By:Larm. Jeg vet ikke helt hva det vil si, eller hva jeg skal gjøre, men det føles bra uansett!
I går så jeg Casiokids, Cumshots og Petter Carlsen. Absolutt ingen dårlig start!
Det er så utrolig digg å komme litt bort fra Alta

3 comments:

Anonymous said...

Jeg ville ha delt rom med deg!

Baardis said...

Hei, kom over bloggen din ganske så tilfeldig. Traff deg i Alta på fest i fjor sommer og vi prata om film og musikk. Husker du det?

pjuskepenn said...

kanskje kanskje! Hvis du er den jeg tror du er. snakka vi om..filmmanus og at du skulle reise eller noe?

Var det på en liten privatfest?