Sunday, December 20, 2009

Jepp jepp! Da var jula i gang, og alt er egentlig som det skal være. Småstressende og rolig samtidig. Det er juleferie, noe som virkelig er en herlig herlig følelse. Det er nok denne tiden i året, utenom sommerferien jeg liker best. I dag har jeg funnet oppskrift på pepperkaker også, så nå skal vi bygge slott! Nå ser jeg fram til å bare knø og kose meg med familie, film, litt festing, god mat og masse gaver helt til dette året er over!

Dette har vært et relativt bedritent år. Stort sett alt som har vært planlagt har ikke blitt gjennomført eller så har det ikke vært til forventingene, eller så har det skjedd noe som bare ødela alt. Jeg må virkelig si at jeg gleder meg til en ny start.
Det har virkelig vært et merkelig år på alle måter.

Nuvel..Nå tenkte jeg meg ut. Få de siste julegavene i hus, slik at man slipper å tenke mer på slikt.
Det blir jo bra! Hepp hepp

No comments: