Thursday, December 31, 2009

Godt Nytt År!

Da er det bare få timer igjen, ca 6 timer igjen faktisk, til det dette året er over.
Skal jammen si at det blir godt å gjøre inntog i et nytt- og forhåpentligvis bedre år! Jeg må si at året 2009, nettopp dette året hvor jeg fylte 18, virkelig har vært et år fylt med det meste av erfaring. I allefall mer enn hva jeg noen gang har fått på så kort tid. Tipper nok at det ikke er en tilfeldighet. Når man skal bli voksen så må man jo ha endel voksneerfaringer med på lasset, og jeg klager ikke. Både de vonde og gode erfaringene tror jeg skal komme bra med framover, dog jeg håper likevel at det nye året går litt morsommere og roligere for seg!


Håper det gjør susen å starte med blanke ark! Synes det er fint at vi har en nyttårsaften..Tror det er greit for mange å ha en slik symbolsk markering, hvor folk sprenger av seg fingrene eller andres. Det er ofte slike drastiske ting som må til for at forandringer skal trå til for alvor og at folk forstår at nå går vi noe nytt og bedre i vente. Ting blir som regel litt klarere akkurat denne natten, selv om vi ser det gjennom tykk rakettrøyk og endel(ikke alle) gjennom ølbriller.

Med dette ønsker jeg alle mine gode venner og bekjente (nesten) et riktig god nytt år og håper på alt det beste for dere!

No comments: