Thursday, September 24, 2009

HerreMinHatt

Som tiden flyr avsted sin vei!

RødGrønn regjering, HURRA!

Stem Maila som Russepresident
http://www.youtube.com/watch?v=A6nJFzOpMCI



Da 10% av skoleåret er nå gjennomført, og jeg håper det bare fortsetter slik som nå!
Russeklærne er bestilt, og jeg er klar for å være avgangselev ved Alta videregående skole!

Jeg har forøverig fått meg jobb. Etter å ha vært gjennom tre jobbintervju med Carlings, så har jeg nå fått stilling som ekstrahjelp der, og det gjør meg virkelig glad!
Det var jo mange mange søkere, og har hatt hard konkurranse!
Jeg forstår ikke selv at jeg ble sittende igjen i jobben.. Men jeg er faen så glad for det!

På den annen side, så er jeg overhode ikke glad for at dette nå hindrer meg i å dra på The Prodigy i November. Det eneste jeg virkelig har gleda meg og sett frem til nå siden slutten av sommeren.
Så jeg kjenner at det svir litt...Håper bare jeg får solgt fly- og konsertbillett nå..

Forhåpentligvis får jeg flere anledninger til å se dem.. Men det var liksom kombinasjonen av alle de syke folkene jeg skulle med som skulle gjøre opplevelsen ultimat.


På Lørdag drar jeg til Pappa, Anna og Lillebror. Blir supert å se alle nede på vestlandet igjen! Amalie og typen hennes kommer for å hente meg på Sola! (ikke ute i verdensrommet, men flyplassen i stavanger), så skal meg og min kjære malie ta bussen til Aksdal, der skal vi visstnok bli plukket opp av en superhemmelig liga, som skal føre oss trygt frem til bestemmelsesstedet.
Her blir det masse god mat og kule hemmelige greier.
Så på Mandags kveld, så skal jeg til Stavanger, hvor jeg skal møte min awesome venn Arild, og vi skal spise middag sammen! Blir herlig herlig herlig!

Djiiis. Når jeg er hjemme på tirsdag, så kommer jeg til å være så utrolig bløtkake at det blir sykt.


Jeg skal bare ta en dag av gangen fremover tror jeg. For mye tanker skaper bare rot i systemet.
Men alt under panikk for øyeblikket, ingen grunn til kontroll akkurat nå!

5 comments:

Unknown said...

gratulere med jobben lillesnusken :) *smask*

Anonymous said...

litt dumt at vi ikke er samtidig i stavanger

pjuskepenn said...

det er litt vanskelig for meg å gjengjelde den, ettersom du er anonym!

Anonymous said...

det va verdensbestestoresøster som snakka :D

pjuskepenn said...

herlig:D