Tuesday, August 25, 2009

Jeg må si at den siste uken i sommerferien min har vært den allerbeste! Det har gått i ett hele tiden med jobb, og jeg har nesten ikke fått sitte i ro.

Jeg er nesten litt redd jeg ikke har fått lov til å nyte Gigant eller Aronnesrocken, men det plager meg ikke. For i år har jeg jo vært endel av alt det andre av det det innebærer å lage slike arrangement. Det har vært så sykt artig og spennende å se alt fra dette perspektivet.
Jeg har så godt som bestemt meg nå for at hvert år om jeg er hjemme eller har flytta, så skal jeg ta meg tid til å komme opp til Alta for å delta på Gigant og få med meg Aronnesrocken.


Tusen takk til Tor-Helge Reinsnes Moen som klarer å få til slike arrangementer, og gjorde den siste ferieuken min til noe annet enn sløvings på sofaen!
Du er en superduper fyr!


- Skal snart komme bilder. Må bare kreke meg til å gjøre det


No comments: