Thursday, August 13, 2009

1 og 2 og 3klapp, og 4 og 5 og 6 og 7og8

Nå er vi igang med danseworkshopsen til Millas Univers! En musikal som har premiere i Oktober. Det er knall artig å røre på skrotten igjen, men jeg skulle gjerne ønske jeg hadde hatt en uke ekstra fri før skolestart. Dog det ser dårlig ut for min del. Hele neste uke er det Gigant og Aronnesrocken som står på timeplanen, og slik jeg har forstått det skal jeg være teknisk ansvarlig under Gigant(betyr at jeg skal ha ansvar for duppeditter, hvor duppedittene er og skal, og hvem som trenger dem evt få de reparert, og kjøre med utstyr rundtomkring.) Duppeditter får meg til å smile altså. Håper bare jeg klarer å ha alt under panikk, slik at det ikke blir grunn til kontroll!

Under Aronnesrocken så har jeg forstått det slik at jeg muligens skal være litt lydtekniker, noe som absolutt kommer til å bli spennende! Jeg føler meg like kvalm og nervøs som alltid, men likevel så duver det en stor boble med spenning og gledeseg følelser under alt det nervøse gusjet som er på overflaten! Så får vi bare bite tennene sammen, og smøre seg glatt og slippery med tolmodighet, så skal det vel funke fett!


Nå skal jeg snart få igang blodomløpet ved å sykle opp mot Huset, forså å begynne dansingen igjen! I dag har jeg utrustet meg med en sunn/usunn matpakke, som består av et grønngiftig eple(det bare ser giftig ut, og det gir meg litt eventyrfeeling), også to hveteboller med rosiner(kjøpt på coop mega)! Har tro på at det skal funke fett ettersom jeg heiv i meg tre grove knekkebrød med ost og te til frokost. Da er det enda plass til middag senere i kveld!

Ha en fin dag

O.

No comments: