Tuesday, May 12, 2009

HeisannSveisann

Da var en lang dag over! Skole til 16, så var det bare å hente mamma på jobb, hive i seg mat, forså å komme seg på jobb!

Jeg jobber nemlig som støttekontakt inntil fire timer i uka! Det er virkelig kjempegøy. Vi begynte dagen i bassenget, så nå lukter jeg klor i massevis. I just love swimming! 
Ellers har vi rotet i jordhauger, spist kaker og drukket te, tatt bilder og tegnet. Ja, denne jobben trives jeg i altså.

Nå kjenner jeg at jeg trenger søvn altså. I morgen er det prøveeksamen i media. Det kan bli interessant indeed. Så får vi bare vente og se hva dagen enn måtte bringe.

AAAh. Jeg har hull i sokken min. Murk..Det er til og med ett av mine favoritt par. Jeg har ikke lyst å kaste deeem. nuvel. Livet går videre. Jeg må på sokkejakt i sommer. YeAh

No comments: